Alla inlägg under januari 2019

Av dv höör - 29 januari 2019 10:25

hej.

jag mår bra.

hoppas ni också mår bra!

det händer inget speciellt i veckan.

på lördag den 2/2 så börja melodifestivalen 2019

jag tänkte kolla på de.



Av dv höör - 22 januari 2019 10:16

hej.

jag mår bra.

hoppas ni  mår bra!

det händer inget specielt i veckan.

i lördags så var jag i malmö och kollade på disney on ic det va kul och fint att kolla på.

malmöff hade tränings match i fredags och det va 2-2  dom möte ifk malmö.


Av dv höör - 8 januari 2019 09:56

hej

mitt julledighet ha varit bra fram till den nyårsdagen den 31/12 2018 för då åkte jag på feber och förskyling.

skönt att vara tillbaka på jobbet efter julledigheten och förskyling skulle ha börjat att jobba den 2 januari men va sjuk fram till den 4 januari så jag fick börja jobba den 7 januari.

hoppas era julledighet ha varit bra.

hoppas ni fick fina julklappa för det fick jag.


Ovido - Quiz & Flashcards