Alla inlägg under januari 2018

Av dv höör - 30 januari 2018 11:00

jag mår bra.

veckan har varit bra än så länge.

idag ska jag inte göra så mycket det händer inget spelciellt idag och i veckan.


Av dv höör - 23 januari 2018 09:56

jag mår br nu efter har typ vat sjuk i en vecka nästan.

så nu är man tillbaka på jobbet skönt är de och kul att få träffa sina vänner igen.

i söndags så va jag på disney on ice och kollade på de det va fint.

idag spelar malmö ishockey klockan 19

Av dv höör - 16 januari 2018 09:56

hej.

jag mår bra.

veckan har varit bra ännu så länge.

idag ska jag nog bara ta det lungt när jag kommer hem  det händer inget speciellt idag men i veckan gör de för jag ska till malmö aren och kolla på disney on ice nu på söndag som kommer.

sporten: malmöff hemmaplan  swedbank stadion har bytat nanm till stadion istället

Av dv höör - 9 januari 2018 11:29

jag mår bra.

änså länge ha veckan vat bra. idag ska jag bara hem och ta det lungt ska kanske spela sims när jag kommer hem. det händer inget speciellt i vecka va jag vet. sport: mff börja spela snart igen .

Av dv höör - 9 januari 2018 10:03

idag är det en vecka sen jag började jobba igen  efter julledigtheten. det bra att vara tillbaka på jobbet. hoppas er julledighet har varit bra. hoppas ni fick något fint i julklapp och hoppas ni fick de ni önskade er i julklapp.

Av dv höör - 4 januari 2018 10:09

idag på jobbet har jag skrivit vår nanm så vi kan sätta de på en hylla. sen lärde jag mig om gimp det är ställe som man kan ritta på på datorn

Av dv höör - 3 januari 2018 10:07

idag ska jag göra dv tiding på jobbet.

Av dv höör - 2 januari 2018 11:08

idag började man att jobba igen  efter jul och nyår skönt är de och kul att träffa sina jobbvänner igen.

idag åt jag bif och stekt potatis och sås och smörgågurka och grönsaker till lunch på jobbet.



 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards