Alla inlägg under september 2018

Av dv höör - 25 september 2018 10:00

hej.

jag mår bra.

hoppas ni också mår bra!

idag är det fotbolls träning i eslöv klockan 18:00 - 19:15


Av dv höör - 18 september 2018 10:33

hej alla.

jag mår bra.

idag är det fotbolls träning efter två veckor förskyling.

det ska bli kul att få träna igen.

hoppas ni också mår bra!

det händer inget specielt i veckan vad jag vet.



En bra låt som jag gillar!
https://www.youtube.com/watch?v=HYIgu_hj3Oo


Av dv höör - 11 september 2018 11:10

hej.

jag mår bra men är förskyld och ha hosta men är på jobbet ändån och jobba.

det är så att jag ha vat sjuk på pga förskyling jag va hemma tordags och fredags .

men nu är jag tillbaka på jobbet jag kom tillbaka i måndags.

söndags så va jag och min familj på kalas hos min kusin.

hoppas ni mår bra!


Av dv höör - 4 september 2018 09:49

hej.



jag mår bra. hoppas ni mår också bra!


idag ska man träna fotboll i eslöv klockan 18:00 -



19:15


lika dant på tosdag.

Ovido - Quiz & Flashcards