Alla inlägg under februari 2018

Av dv höör - 20 februari 2018 10:04

jag mår bra.

veckan har varit bra än så länge.

jag ska inte göra så mycket idag och det händer inget speciellt i veckan förutom min mormor fyllde år igår.


sporten vet jag inget om just nu.

Av dv höör - 13 februari 2018 10:05

det är bra med mig

lördags den 10/2 va jag på fotboll i malmö och kollade på fc rosengård dammerna i malmö dom vann med 3-0 mot vittsjö gik dammerna glad blev jag när fc rosengård dammerna vann.

veckan har varit bra.

jag ska inte göra så mycket idag. det är semlordagen idag och imorgon är det allas hjärtas dag så det händer något speciellt i veckan men inte hos mig.

malmö fc roengård dammerna vann i lördags den 10/2

Av dv höör - 6 februari 2018 10:35

jag mår bra.

veckan har varit bra än så länge.

jag ska inte göra så mycket idag förutom min kusin fyller år ida och det händer inget speciellt i veckan vad jag vet.


Ovido - Quiz & Flashcards